12 листопада в інформаційному агентстві “Міст–Дніпро“ відбулася прес–конференція за участю директора КП “Дніпровський електротранспорт“ Володимира Кобця, головного інженера Володимира Легкого, заступника директора з експлуатації та перевезень Володимира Сусленкова, які повідомили про досягнення та проблеми у пасажирських перевезеннях городян. Розвиток міського електротранспорту – один з пріоритетних напрямів роботи мера Дніпра Бориса Філатова. Цей процес має декілька складових: придбання нового електротранспорту та модернізація старого.Так, у 2019 році місто закупило 20 трамваїв з Німеччини, 14 з яких вже вийшли на маршрути. Також підприємство уклало договір з Європейським банком реконструкції та розвитку щодо оновлення тролейбусного парку. Згідно з документом місто придбає 45 машин: 33 – класичні з низькою підлогою та 12 – з автономним запасом ходу. Дев’ять тролейбусів Дніпро вже отримав.
«Серед великих інфраструктурних об’єктів: було відкрито контактну мережу для тролейбусів на ж/м Сонячний, через що збільшилась кількість рухомого складу на маршруті №14. Реконструйований мийний комплекс для рухомого складу у трамвайному депо, який матиме сучасне обладнання. Вже наступного року пасажири побачать якісні зміни. Постійно покращується робота електронної диспетчерської, що дозволяє пасажирам відстежувати рух транспорту онлайн. Розпочала роботу школа водіїв трамваїв і тролейбусів», – зазначив Володимир Кобець.
Також у 2019 році було виконано капітальний ремонт 3,5 км трамвайних колій та близько 25 км тролейбусних ліній.
«Ці капремонти дозволять нам значно збільшити надійність. Якщо торік через несправність з лінії вибувало 8,5 % рухомого складу тролейбусів, зараз це лише 6 %. Що стосується трамваїв: було 8 %, зараз 5 %», – зазначив Володимир Легкий.
У Дніпрі функціонує 20 тролейбусних маршрутів та 14 трамвайних. У порівнянні з 2018 роком, збільшився випуск рухомого складу на маршрути. Торік виходили 90 тролейбусів на лінію, зараз – до 115. У 2018-му на маршрути випускали 160 вагонів трамваїв, зараз – 180. Щоб тролейбуси і трамваї ходили регулярно закупівлі рухомого складу недостатньо. Сьогодні найбільша проблема – брак водіїв і кондукторів.
«Нам не вистачає 100 водіїв трамваїв, 100 водіїв тролейбусів і 100 кондукторів, тому в цьому році на підприємстві відкрили власний центр навчання водіїв тролейбусів і трамваїв. Звичайно, відразу 200 чоловік там не підготувати. Поки чинного складу поїзних бригад вистачає на те, щоб у повному обсязі працювала частина міських маршрутів електротранспорту. Адже навіть на діючих маршрутах просто нікого поставити в другу (вечірню) зміну, тому лише 40% маршрутів працюють після 20 години. З цієї ж причини часто і особливо в вихідні дні водії тролейбусів працюють без кондукторів, а трамвайну сцепку з двох вагонів обслуговує всього один кондуктор», – зазначив Володимир Сусленков.
Залишити відповідь